(Android/iOS) Epic Race 3D juksekode mer ressurs
Feb 19, 2022 15:39:43 GMT
Post by carbalkbedlibir on Feb 19, 2022 15:39:43 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Epic Race 3D ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Epic Race 3D IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode mer ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Epic Race 3D 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er veldig bra. men prøv å legge til veldig harde nivåer.
Fint og interessant. Du kan spille det er veldig enkelt hvis du prøver og prøver. Jeg fullførte 1000 nivåer i dette spillet. Vennligst legg til legg til spill pålogging.
Vi kunne til og med passert 6000 nivåer og alt og få et episk nivåspill er morsomt og bra for deg Tick Tock er en godhet godhet! Glad ansikt og hjerte unnskylder selv moroa at du kan spille Hver dag kan du ikke stoppe som om vi kunne få sjansen til brystet
Det er et bra spill, men jeg har hatt det lenge, og jeg ser aldri ut til å spille det nå, det er derfor en trestjerne.
Jeg liker dette spillet, men tilleggene hver gang du går til neste nivå er det et tillegg hvis det er en ting jeg ville endret er tilleggene, men bortsett fra at dette spillet er veldig morsomt, anbefaler jeg dette spillet til alle dere
Drit dårlig ambefales ikke
Dette spillet er merkelig kuttet ned i annonsene, ellers er det ingen som vil installere dette spillet, så ja, men uansett hva det er, har dette spillet noen erfaring!!!!
Ikke ekte flerspiller. Virker vanskelig, men er veldig enkelt. Spilte "1v1" mens du var i flymodus.
Denne appen er så morsom å spille Den eneste grunnen til at jeg ga den en 4-stjerners rangering er fordi jeg antar at nivåene burde være vanskeligere, men jeg anbefaler virkelig denne appen hvis du er klar for en liten utfordring
Dette spillet er vakkert, men jeg fortsetter å tape. Jeg vil virkelig vinne!! Jeg håper du har oppdatert noen virkelig fantastiske spill som dette, men ikke bekymre deg, jeg ga tre stjerner 🤩 Men en ting til, dette spillet er litt skummelt fordi forestill deg i det virkelige liv Takk alle sammen for at du leser
Bra spill, men mange annonser ikke nok faktisk spill, noe som suger fordi det har potensial til å bli et fantastisk spill.
Jeg liker spillet fordi det blir veldig skummelt fordi når du spiller på den andre, vil den andre personen ved siden av deg bare slå dem
Epic Race 3D ریسنگ smi
Det suger bare at feilen er gal, men det er gøy hvis du kjeder deg det er summen å gjøre
Epic Race 3D Αγώνες bapa
Ikke et dårlig spill, bare en helt latterlig mengde annonser. Jeg mener, hvert 10. sekund er litt mye.
For mye annonser og det lar meg ikke bevege meg, og personene du spiller med er sannsynligvis roboter, og disse spillene går meg på nervene
Litt sakte, med annonser i mellom...spillet mitt hadde ikke lyd..jeg vet ikke hvorfor!!!
fint spill og det er morsomt
Bare roboter og du kan ikke ta av vibrasjon.
Totally Reliable Delivery Service شبیهسازی eoo
Morsomt, men har mange annonser pluss at du kan bruke det uten wifi
Det er veldig fint gameaa problem i det første sekundet det er veldig enkelt, men og 1425 fra det læring Det store det ble for meg
Det var favorittspillet mitt i 6 år, men så begynte det å feile at sønnen min så noen upassende ting og oppførsel.
Fordi det er for mange annonser og det blir irriterende. Slutten og fiks det NÅ
Epic Race 3D Racing fed
Veldig vanedannende og morsomt spill. Noen ganger forsvinner karakteren min i løpet av et spill, så jeg må lukke ut av det en stund!
veldig finsøl
For mange annonser og også det fjerde nivået har feilet som om jeg ikke engang kan spille det, det bare feiler det
Personen din vil til tider forsvinne under en kamp og henge litt etter.
Kult spill, men det er bare for mye reklame, men jeg elsker spillet
Spillet er bra.. morsomt.morsomt Men problemet er at de legger til...det ble for mange annonser...enten da...spillet er morsomt ❤️
Alvor? En annonse etter HVERT løp? Spillet trenger også i det minste litt lydfx, eller musikk, siden det virker litt kjedelig uten det.
Fryktelig jeg HATER dette dumme spillet det er sååå sakte jeg kan ikke spille av en annonse kom ikke og det er så mange vel for mange feil det ødelegger hele livet mitt så i utgangspunktet er jeg foran og så tar de meg ut av app uten grunn, og en annen gang spilte jeg og så stoppet den mens de andre spillerne fortsatte, så jeg måtte starte nivået på nytt, det mest irriterende for da får jeg en million annonser og det er så frustrerende og det er derfor jeg ikke anbefaler dette til alle som vil laste ned
1. For mange annonser 2. Nivåene er ikke akkurat vanskelige 3. De falske flerspillerspillerne lar deg alltid vinne og stopper noen ganger tilfeldig midt på et nivå, så det er ingen konkurranse
1 første. av alt, når du fullfører flere nivåer, blir nivåene vanskelige å fullføre dem på andreplass. spillet jukser ved å sette deg på tredjeplass ved starten av løpet slik at du kan tape. Og for det tredje, spillet er kjedelig etter en stund når du prøver å fullføre nivået og du ikke kan fullføre nivået fordi det er for vanskelig😞 så uansett avinstallerte jeg denne appen fordi spillet er for laggy, kjedelig, og det er juks ved å putte din siste plass. 🔻🔻🔻
Ok tror jeg. Litt sakte og kjedelig for noe som kaller seg et racingspill. Når blir det spennende?
Virkelig flott spill, jeg liker dette spillet veldig, men hardt etter nivå, men spillet er utmerket 👌👌👌👌👌👌👌👌👌 og jeg spiller hele tiden bare dette spillet
Det tar lang tid å spille og ekstremt kjedelig hvorfor må det ta lang tid å spille en det er litt ripoff fordi du må se på det for å skynde deg
Et absolutt rot. Det er så latterlig enkelt! En gang holdt jeg bokstavelig talt bare skjermen og vant uansett. Ingen strategi, ingen tenkning, ingen ingenting. Og jeg vet annonser = penger, MEN DETTE ER SKJØRENDE! INGEN APP BØR HA ET TILLEGG NEST HVERT NIVÅ! Og AI er direkte søppel! Jeg ga dem bokstavelig talt 10 sekunders forsprang, OG VANT FORTSATT!!Og jeg fikk 0 spenning ut av dette spillet! Jeg anbefaler IKKE dette 'spillet'!
Videoproblem. Jeg ville gitt den 5 stjerner hvis jeg kunne se videoene.
bra, men beklager å fjerne 1 stjerne problemet er det kommer soooooooooooooooooo en lottttttttt av annonse og det decturb meg neste gang ikke gjør en lottttttt av annonse 🤯🤯🤯😵😵😵😵😵
Dette spillet er fint og alt. Når jeg sier det mener jeg at dette spillet er det beste. Det lærer stargey rask tenkning og kreativitet. Noe som er veldig bra for barn.Jeg føler at episk race 3d er det beste spillet noensinne